Увага! ЦНАП інформує

Шановні громадяни!
на час карантину прийом заяв з земельних питань здійснюється лише он-лайн через ПУБЛІЧНУ КАДАСТРОВУ КАРТУ!!!

НАПРИКЛАД
Замовлення витягу з Державного земельного кадастру на Публічній кадастровій карті
На Публічній кадастровій карті (ПКК) реалізовано електронний сервіс замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (далі – Витяг з ДЗК). Для замовлення витягу на ПКК знайдіть необхідну земельну ділянку за кадастровим номером та натисніть “Замовити Витяг про земельну ділянку”.
Уважно й достовірно заповніть форму у вікні, що відкриється. В даній формі необхідно вказати:
• кадастровий номер земельної ділянки;
• адреса електронної пошти;
• тип особи (фізична або юридична особа);
• інформація про зацікавлену особу (прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи/найменування юридичної особи; податковий номер/серія та номер паспорта фізичної особи, яка через свої релігійні переконання *відмовилася від прийняття номера/ЄДРПОУ для юридичної особи; місце проживання фізичної особи/місцезнаходження юридичної особи; реквізити документа, що посвідчує повноваження діяти від імені особи (для уповноваженої особи), контактний телефон);
• центр надання адміністративних послуг, в якому буде отримано витяг.
Після заповнення форми, перевірте правильність інформації, вказаної у всіх полях, та натисніть кнопку “Сформувати запит”. На екрані з’явиться повідомлення про успішне формування замовлення та необхідність оплати адміністративної послуги перед тим, як замовлення буде направлене на виконання.
Для оплати адміністративної послуги натисніть на слово «Посиланням». Вас буде переадресовано на платіжний сервіс LiqPay, за допомогою якого Ви зможете здійснити оплату адміністративної послуги (за допомогою платіжної картки, платіжного терміналу тощо).
Після сплати коштів за адміністративну послугу на адресу електронної скриньки, вказану при заповнені форми замовлення Витягу з ДЗК, надійде електронний лист з деталями здійсненого замовлення. Протягом кількох днів Вам на електрону скриньку надійде лист, в якому буде вказано, що Ваше замовлення опрацьоване. Також, у листі буде зазначено дата та час надходження документів до обраного Вами ЦНАПу. Після цього Ви можете з’явитися з документом, що посвідчує особу (паспорт), у вказаний ЦНАП для отримання відповідних документів.
В розділі “Історія замовлених відомостей з Державного земельного кадастру” доступна інформація щодо надісланих запитів, зокрема статус запиту (знаходиться в обробці або вже опрацьовано державним кадастровим реєстратором). Також доступні функції “Переглянути заяву” та “Повторно сформувати заяву”.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here