Тренінг у м. Святогірськ з інтегрування технології кейс-менеджменту в систему соціального захисту населення в умовах реформ децентралізації

З 26 по 29 травня 2019 року в м. Святогірськ Донецької області проходив семінар-тренінг “Інтегрування технології кейс-менеджменту в систему соціального захисту населення в умовах реформ децентралізації” (на прикладі міста Одеса), участь  у якому взяли заступник селищного голови Віталій  Овчаренко, начальник відділу соціального захисту населення Тетяна Заремба, директор Біловодського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Лариса Чумак, керівник центру надання адміністративних послуг Наталія Іванова.

Проводили тренінг експерти: Олена Азаркіна – в.о. директора, заступник директора-начальник відділу з питань надання соціальних послуг та правового забезпечення Одеського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Ірина Шиша – фахівець із соціальної роботи 1-ої категорії відділу з питань надання соціальних послуг та правового забезпечення Одеського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, кейс-менеджер; Уляна Токарева – національний консультант ПРООН з питань розробки моделі інтегрованих соціальних послуг в Донецькій області; Юліана Гасанбекова – національний консультант ПРООН з питань розробки моделі інтегрованих соціальних послуг в Луганській області.

В рамках Програми із відновлення та розбудови миру ПРООН чотири громади, а саме: Біловодська та Білокуракинська ОТГ Луганської області, Соледарська ОТГ та Волноваський район Донецької області отримали можливість реалізувати пілотний проект, метою якого є надати методологічну та ресурсну підтримку громадам у розробці та створенні системи надання соціальних послуг населенню на місцевому рівні.

Сучасні підходи до соціального обслуговування в об’єднаних територіальних громадах передбачають створення інтегрованої моделі центру надання соціальних послуг, до роботи якого притягуються усі наявні в громаді провайдери соціальних послуг, незалежно від форм власності. Це дозволить, використовуючи метод кейс-менеджменту, збільшити кількість, різноманітність та якість соціальних послуг.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here