Переваги у користуванні сервісом «Електронний кабінет»

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

  • відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
  • доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
  • переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
  • отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
  • отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
  • створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для   громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

  • доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подання декларації про майновий стан і доходи;
  • отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here