Другий етап конкурсу з визначення проектів освітнього обміну між Луганською та Львівською областями.

18 березня 2019 року у Департаменті освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації відбувся другий етап конкурсу з визначення проектів освітнього обміну між Луганською та Львівською областями, на реалізацію яких виділяються кошти з обласного бюджету – відкритий захист проектів.

Метою конкурсу є відбір та підтримка проектів освітнього обміну між Луганською та Львівською областями, що спрямовані на налагодження і поглиблення освітнього співробітництва, популяризацію та поширення досвіду в сфері освіти.

Відкриваючи засідання конкурсної комісії, директор Департаменту освіти і науки – заступник голови комісії Юрій Стецюк зазначив: «Це вже другий конкурс з відбору проектів освітнього обміну, і ми раді, що зацікавленість у співпраці з нашими партнерами зі Львівщини  в педагогічних колективах шкіл та закладів позашкільної освіти не згасає». У відкритому захисті проектів взяв участь радник голови Луганської обласної державної адміністрації Роман Кушнір.

Цього року на конкурс було подано 29 проектних пропозицій. Вартість проектів складає 1 341855 гривень. Обсяг власних внесків учасників конкурсу становить 153487 гривень. Учасники відкритого захисту презентували проекти освітнього обміну із закладами – партнерами Львівщини просвітницького, національно-патріотичного, екологічного, краєзнавчого спрямування.

За результатами відкритого захисту конкурсною комісією буде складено рейтинг проектів, на підставі якого конкурсна комісія приймає рішення щодо визначення переможців, починаючи з проекту, що отримав найбільшу кількість балів, і закінчуючи тим, фінансуванням якого вичерпується сума коштів обласного бюджету, передбачених у відповідному бюджетному році.

Біловодську ОТГ представляли три заклади освіти:

Біловодський опорний заклад загальної середньої освіти, Біловодська гімназія та Євсузький заклад освіти. Керівники цих закладів захищали свої проекти.  Чекаємо на позитивний результат.

 

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here