Біловодщина– столиця благородних вражень

В межах пілотного проєкту з розробки бренду та маркетингових стратегій #UNDP командою експертів «Брендвиль» за підтримки ПРООН було розроблено власний бренд Біловодської селищної територіальної громади, який дасть змогу зробити громаду більш впізнаваною та цікавою для бізнес-інвесторів.

Промовистий слоган «Біловодщина – столиця благородних вражень» вказує на орієнтування громади на розвиток туристичного потенціалу, малого та середнього підприємництва, культурного життя громади. Та оскільки своєю унікальною культурною спадщиною Біловодщина зобов’язана найстарішим в Україні кінним заводам, символом логотипу обрано коней, які вже довгий час є візитівкою громади.

Наразі Біловодська селищна рада отримала декілька прикладів зразків брендованої сувенірної продукції: футболку, бейсболку, чашки, блокноти, магніти та адресні таблички для адмінбудівель Біловодської селищної ради.

Від імені керівництва та всього колективу Біловодської селищної ради висловлюємо щиру вдячність команді експертів «Брендвиль» за творчий підхід та співпрацю у розробці бренду для нашої громади!
#департаментзовнішніхзносин

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here