Біловодську ОТГ відібрано для розробки бренду громади та маркетингової стратегії

В межах співпраці Біловодської об’єднаної територіальної громади з Програмою ООН із відновлення та розбудови миру за компонентом «Місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади» Біловодську ОТГ відібрано для розробки бренду громади та маркетингової стратегії.

18-19 вересня 2020 року заплановано приїзд до Біловодської ОТГ команди  Brandville, яка буде займатися розробкою бренду, виготовленням брендованого відеоролику про нашу територію.

З метою підвищення ефективності своєї роботи, вони звернулись з проханням розповсюдити форму анкети.

Посилання на анкету: https://forms.gle/bq2khVYWcXbLrcDD6

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here